wtorek, 11 listopada 2014

Test 7 - Rejestrator obrazu cz.2


Witajcie!

Dziś, zgodnie z zapowiedzią ciąg dalszy testu rejestratora obrazu, czyli kamerki samochodowej.


Wyniki testu - nagrywanie wciągu dnia oraz w porze deszczowej

Aby dobrze zobrazować, jak wygląda nagrywanie za dnia, postanowiłem zaprezentować Wam krótkie filmiki.

Film 1.

Jak sami widzicie, jakość nagranego filmu, może nie jest jakaś super, niemniej jednak wszystko dobrze widać, nie ma jakiś zakłóceń, czy przerywanego obrazu. 


Film 2.

Drugi film również potwierdza, że nagrany obraz jest naprawdę ok.
Za dnia nie ma, co narzekać, kamera jakoś daje radę. Jasne, nie jest to szczyt marzeń, ale nie ma, co oczekiwać po kamerce za 80 zł! Jak na tą klasę sprzętu ja jestem pozytywnie zaskoczony.
Filmy możemy nagrywać w sekwencjach: 2 min; 5 min i 15 minutowych.
Ja osobiście polecam filmiki 2 lub 5 minutowe. Testowałem nagrywanie po 15 minut, jest ok; ale później bardzo ciężko się to zgrywa, nie mówiąc już o wgrywaniu tego gdziekolwiek. Nie wiem, może to ja mam tylko takie odczucie, po prostu mi najbardziej pasują krótkie sekwencje nagrywania.

A, zapomniałem dodać, że nie nagramy żadnego filmu bez uprzedniego włożenia karty pamięci do kamery! Niestety kamera nie posiada pamięci wbudowanej, także nie da się tuż po zakupie, czegokolwiek nagrać. Producent także nie zadbał, aby dodać choćby najmniejszą możliwą kartę. Tu niestety czeka nas dodatkowy wydatek.

Jak się prezentują nagrania podczas deszczu?

Film 3.


No tak, tu już nie jest tak pięknie, choć źle także nie jest. Zdarzają się momenty, kiedy to obraz odrobinę się rozmywa, a jadące samochody są niezbyt wyraźnie. Ale jak dla mnie taki obraz jest do przyjęcia i osobiście mi wystarcza. Jak ocena nagrywania za dnia?

Moja ocena: 5/6

Zapraszam do śledzenia mnie na Facebooku, tam pojawi się informacja o dniu dodania ostatniej części testów - pora nocna. Moim zdaniem najciekawszy test.

Zapraszam na cz.3!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz